copy

Een goede concepter wordt geboren als steengoede copywriter. Ik schrijf creatief,  kernachtig krachtig en zonder opsmuk. Daarbij gebruik ik een opvallende tone of voice die naadloos aansluit op de doelgroep. 

Dankzij mijn achtergrond als journalist kan ik mij vastbijten in de meest uiteenlopende onderwerpen. Het is tenslotte mijn vak. Ik schrijf daarom zowel commercieel als redactioneel. Punchlines, titels, pay-offs en kernteksten, of juist een verdiepend verhaal met inhoud; ik geef er de juiste woorden aan. 

concept

Soms heb je iemand nodig die de inhoud eens van een heel andere kant bekijkt. Want vreemde ogen zien nieuwe dingen. Met een onbevangen blik ontwikkel ik communicatie-concepten die slim, haalbaar en vooral raak zijn. Met mijn "go big or go home"-mentaliteit zie ik zelfs binnen de kleinste kaders de haakjes die je zelf nog niet had gevonden.

De uitvoering van de concepten begeleid ik met professioneel enthousiasme. Het aansturen van een creatief team of een groep onderaannemers is mij niet vreemd, dus ik kan je volledig ontzorgen.

creatieve training

Sharing is caring. Vind ik ook. Daarom geef ik trainingen op het gebied van concepting en content creatie. Waar zitten de haakjes (en ogen), hoe vertel je het verhaal op een originele manier en hoe zorg je dat het multi-inzetbaar is? Ik help je op weg.


Mijn methode, die ik ontwikkelde dankzij trainingen van buro's als Versdenkers en How&Knower, pas ik aan op de hulpvraag. Aan het eind van de training ga je dus geheid naar huis met frisse, haalbare idee├źn voor jouw verhaal of campagne.